Accuracy

Finance

About Accuracy

Over ons... Accuracy

Met zo’n 30 consultants op ons kantoor in Amsterdam zijn we onderdeel van Accuracy, een onafhankelijk adviesbureau met wereldwijd meer dan 400 consultants en kantoren in Europa, Amerika en Azië. Onze klanten zijn private equity fondsen, multinationals, financiële instellingen en advocatenkantoren. We helpen hen in verschillende situaties: bij fusies en overnames, het maken van strategische beslissingen, in een crisis situatie en bij economische disputen.

Werken bij Accuracy

Advies geven bij belangrijke strategische beslissingen of ondersteunen bij fusie en overname trajecten? Daar is de nodige strategische en financiële kennis voor nodig. Voeg daar inlevingsvermogen en menselijke maat aan toe, en je hebt alle ingrediënten om als consultant klanten van écht helder advies te voorzien.

Het goed combineren van ratio en emotie in de consultancy wereld is een kunst op zich. Denk jij hier een goede balans in te kunnen vinden? Weet jij wat het verschil maakt in consultancy? Zie jij wat nodig is om een project tot een succes te maken? En wat wij, het team van Accuracy, moeten doen om de verwachtingen van onze klanten waar te maken? Ja? Dan wil jij vast bij Accuracy aan de slag als stagiair of analyst!

Wat Accuracy je biedt

Een uitdagende carrière ligt bij Accuracy in het verschiet dankzij een unieke combinatie van strategische en financiële projecten in Nederland en daarbuiten. In onze achtertuin ‘Schiphol’ staat altijd wel een vliegtuig klaar om je snel ergens heen te brengen. Daarnaast helpen we je nog sneller groeien met (internationale) trainingen in eigen huis of daarbuiten. Hadden we al gezegd dat we een brede en diverse kring van klanten hebben waar je op een open, dynamische en ondernemende manier samen met je collega’s mee samenwerkt en waar jij de leiding mag nemen? Nu wel in ieder geval.

Ben je enthousiast? Of was je dat al en nu nog enthousiaster? Leuk! We zien je CV en motivatie graag binnenkomen op nl.recruitment@accuracy.com of bel gewoon even als je nog vragen hebt naar 0031(0)20 754 7600.

Internship