Starter audit

• 32 - 40 uur

• Audit

• €1.708 - €3.728

Je bent gestart of gaat starten met de bachelor, master of postmaster accountancy en wil je graag ontwikkelen tot audit professional.

Wat ga je doen?

Als starter audit ben je een belangrijk onderdeel van het controleteam en ga je met meer ervaren collega’s mee naar de klant. Hier help je bedrijven om grip op hun onderneming te krijgen. Jij verdiept je in de bedrijfsprocessen, werkt met het team aan de controle van jaarstukken en helpt bij het voorbereiden van brieven en verklaringen. Daarom werk je veel bij klanten op locatie waardoor je ook een goed beeld krijgt van het reilen en zeilen bij de klant.

Je top 5 werkzaamheden als starter audit zijn:

• het in kaart brengen van bedrijfsprocessen van de controleklanten;
  • bijwonen van inventarisaties bij controleklanten;
  • voorbereidende werkzaamheden ten behoeve van de jaarrekeningcontrole;
  • uitvoeren van controlewerkzaamheden ten aanzien van de eenvoudige jaarrekeningposten;
  • contact met klanten over voorkomende vragen tijdens de controle.

En word jij nou heel blij van een bepaald type klanten of opdrachten óf wil je eens een uitstapje maken binnen een andere expertise? DAT KAN! Bij Flynth heb je invloed op je eigen werkzaamheden. We doen het samen én daarin is altijd ruimte voor jouw wensen!

1633-recruiter-ilse-kouwen.jpg

Wat bieden wij jou?

Een mooi salaris

tussen de €1.708 en €3.728 met daar bovenop vakantietoeslag, een premievrijpensioen én 30 vakantiedagen.

Winstdeling

want we doen het samen bij Flynth, dus alle winst investeren we in onze medewerkers en organisatie.

Optimale ontwikkel-
mogelijkheden

door een uitgebreide onboarding, studiefaciliteiten, een eigen performance coach en vrijheid in je werk.

Leaseauto

en een thuiswerkvergoeding.

Ingerichte thuiswerkplek

zodat jij net zo comfortabel thuiswerkt als op kantoor.

Laptop en telefoon

die je ook privé mag gebruiken.

Wat breng je mee?

Om in te stromen in de functie van starter audit is het belangrijk dat je:

• je vwo opleiding (bijna) hebt afgerond en gaat starten met de bachelor accountancy duaal, of;
  • je hbo opleiding (bijna) hebt afgerond en gaat starten met de (pre)master accountancy duaal, of;
  • je master opleiding (bijna) hebt afgerond en gaat starten met de postmaster accountancy duaal.

Verder vind je het leuk om mee te bewegen in een dynamische markt waarin geen dag hetzelfde is. Bij Flynth werken we, zonder hiërarchie, samen aan hetzelfde doel. Jouw (on)gevraagde mening wordt dan ook zeer gewaardeerd!

1988-quote-13.jpg

Jouw werkplek

Bij Flynth werk je flexibel. Je standplaats wordt bepaald op basis van jouw woonplaats. Als beginnend assistent accountant ben je veel onderweg en werk je ook deels thuis. We timmeren hard aan de weg, groeien stevig en bieden volop ruimte voor ontwikkeling en groei. Onze klanten zijn actief in verschillende sectoren waaronder mkb, automotive, bouw en vastgoed, onderwijs en woningcorporaties. We investeren in innovatie, werken data gedreven en gebruiken technologische innovaties, zoals data-analyse en procesmining.

Soliciteer direct

FSG Vacancies