TKP Investments

Asset Management

About TKP Investments

Over TKP Investments

Ben jij er (bijna) aan toe om je opgedane kennis in de praktijk te brengen en je ambities waar te maken? Met de juiste combinatie van kennis, ambitie en talent ben jij wellicht de juiste persoon om de wensen van onze klanten te helpen realiseren. Je kunt bij ons als hoogopgeleide professional vele kanten op, maar altijd maak je onderdeel uit van een team dat klaarstaat voor haar klanten, Of deze nu intern of extern zijn.

Weg van de standaard
TKP Investments is een strategisch partner op het gebied van vermogensbeheer en –advies voor pensioenfondsen en andere institutionele beleggers. Om de ambities van onze klanten waar te maken, verdienen zij meer dan standaardproducten en -dienstverlening. Wij luisteren daarom goed naar wat zij willen en leveren datgene waar zij behoefte aan hebben.

Van oorsprong zijn onze klanten voornamelijk pensioenfondsen, maar sinds 2015 brengen wij onze diensten ook onder de aandacht bij andere institutionele beleggers, zoals charitatieve instellingen. Een interessante doelgroep met een duurzaam karakter. Dagelijks zetten ongeveer 100 professionals zich in voor al onze klanten. Dit doen wij vanuit ons mooie kantoor in Groningen.

Wij gaan verder
Mensen die bij ons werken gaan altijd net iets verder, lopen net een stapje harder. En dat is nodig in een wereld met stevige concurrentie in een krimpende pensioenmarkt. Wij zijn daarom continu op zoek naar innovatieve manieren om de concurrentie voor te zijn én te blijven. Dit is alleen mogelijk met goed gemotiveerde, ruimdenkende en talentvolle medewerkers.

Voel jij je aangesproken en zie je het zitten om bij ons je handen uit de mouwen te steken? Wij hebben regelmatig interessante startersfuncties en geven jou graag de ruimte jezelf te ontwikkelen!

Neem eens een kijkje op onze website tkpinvestments.com en houd de vacatures in de gaten. Je mag natuurlijk ook zelf het initiatief nemen door een open sollicitatie te sturen.

Als wij veel van jou vragen, moet daar natuurlijk iets tegenover staan. Wij belonen onze medewerkers daarom ruimschoots. Naast een goed salaris bieden wij gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden. Daarnaast hebben wij een actieve personeelsvereniging, een leuke manier om je collega’s in een andere setting te leren kennen.

TKP Investments is onderdeel van Aegon Asset Management