HLB Blömer

About HLB Blömer

Betrokken, deskundig en vooruitstrevend: dat is HLB Blömer ten voeten uit.

Werken bij HLB Blömer betekent werken bij een professionele organisatie met volop toekomstmogelijkheden. Samen met 85 collega’s ben je werkzaam voor ruim 1.000 klanten. Wij kiezen er bewust voor te werken vanuit één vestiging, zodat de lijnen kort zijn en je je collega’s kent.

Daarnaast maken wij deel uit van HLB Nederland en het internationale HLB-netwerk. Dit biedt ons schaalvoordelen op het gebied van automatisering en vaktechniek. Ook kunnen wij hierdoor onze internationale klanten goed bedienen. Onze organisatie is groot genoeg om jou alle facetten van het vak te laten ontdekken. En klein genoeg om een open en informele cultuur te kunnen waarborgen.

Wij zijn ervan overtuigd dat medewerkers plezier in hun werk hebben als hun werk inhoudelijk uitdagend en de werksfeer goed is. Daarom zorgen wij samen met onze medewerkers voor een goed evenwicht tussen werken, studeren en privéleven.

Volop ontwikkelingsmogelijkheden

Ieder jaar zijn wij voor onze audit praktijk op zoek naar startende assistent accountants die hun WO opleiding Accountancy hebben afgerond en de ambitie hebben om hun RA titel te behalen.

Ook bieden wij je de mogelijkheid om je afstudeerscriptie bij ons te komen schrijven. In overleg kunnen we bepalen of dit gericht is op een praktijkcase bij één van onze klanten of dat je meer theoretisch aan de slag gaat. Daarnaast kun je alvast je eerste ervaring in de praktijk op gaan doen.

Je krijgt volop de ruimte om verantwoordelijkheid te nemen en je persoonlijke doelstellingen te verwezenlijken. Daarbij wordt wel het nodige van je gevraagd, maar dit mag gezien je vooropleiding en onze coachende begeleiding geen probleem zijn.

Meer informatie

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je meer weten, neem dan een kijkje op      www.werken-bij-hlb-blomer.nl. Op de website vind je meer informatie over HLB Blömer en onze vacatures. Spreekt dit je aan en wil je direct solliciteren dan kun je jouw brief en CV per email sturen naar pz@hlb-blomer.nl

Voor nadere informatie kun je ook contact opnemen met onze HR adviseurs Jolanda de Hoop en Mirella Lenters telefoonnummer 030-6058511.

Naar de website