Flynth

About Flynth

Wie is Flynth

Met ruim 1500 medewerkers en zo’n 60 vestigingen is Flynth Nederlands’ grootste adviseur en accountant voor het midden- en kleinbedrijf.  Naast de MKB’ers bedienen we agrariërs tot grote bedrijven en onderwijsinstellingen. We staan pal naast de ondernemer én de onderneming in alle levensfasen. Actuele ontwikkelingen in ons vakgebied vertalen we naar oplossingen voor ondernemersvraagstukken.

Maatschappelijke betrokken

Onze maatschappelijke verantwoordelijkheid is voelbaar in de hele organisatie. Flynth staat midden in de maatschappij en is een organisatie voor en van ondernemers:

We sponsoren ook met kennis en ideeën. Een voorbeeld is ons partnerschap met Agriterra. Deze stichting ondersteunt boerenorganisaties in ontwikkelingslanden om daar het welzijn en de voedselsituatie te verbeteren. Onze adviseurs bezoeken in teams Agriterra-projecten om bedrijfskundig en financieel advies te bieden.

Stagelopen bij Flynth

Je staat aan het begin van je carrière. Je hebt je wo-, hbo- of mbo-opleiding bijna afgerond en bent op zoek naar een werkgever die jou de ruimte biedt om je persoonlijk en professioneel verder te ontwikkelen. We nodigen je van harte uit om kennis te komen maken. Elk jaar lopen tientallen studenten stage op één van onze vestigingen in het land.

Flynth heeft stage- en afstudeeropdrachten voor alle vakgebieden: accountancy, audit, belastingadvies, juridisch advies en bedrijfskundig advies. Tijdens je stage maak je breed kennis met onze organisatie. Alle faciliteiten en de vaktechnische kennis van Flynth staan tot je beschikking. Wij bieden jou intensieve begeleiding

Werken bij Flynth

Bij Flynth vind je de professionaliteit van een groot kantoor, maar ook de persoonlijke betrokkenheid van een kleiner kantoor. Elke Flynth-vestiging heeft een eigen sfeer. Toch is onze werkhouding overal hetzelfde. Bij Flynth werken bevlogen professionals die nauw samenwerken in multidisciplinaire teams. We zijn oprecht gedreven om duurzaam rendement te creëren voor onze klanten.

Ontwikkelmogelijkheden

Met dezelfde drive zet Flynth zich in voor jouw ontwikkeling: we bieden volop ontwikkel- en doorgroeikansen door jou te faciliteren met trainingen en opleidingen. Zo blijf je werken aan je loopbaan én je persoonlijke ontwikkeling. Je krijgt bij Flynth alle ruimte om je ambities waar te maken en te laten zien wie je bent. We waarderen initiatief en ondersteunen je daarbij.

Persoonlijke begeleiding

Ben je starter of al een ervaren professional, wanneer je in dienst komt bij Flynth kun je rekenen op goede begeleiding. Als junior wordt je begeleid door een ervaren collega en wanneer je al de nodige ervaring hebt Flynth krijg je een sparringpartner toegewezen die je helpt tijdens de inwerkperiode.

Oog voor een goede werk-privé balans

Bij Flynth wordt hard gewerkt, maar we houden de balans tussen werk en privé goed in de gaten. Flynth stimuleert je om je werk-privé balans gezond te houden door bijvoorbeeld de mogelijkheid om een gedeelte van je werktijd thuis te werken en je werktijden flexibel in te vullen. Uitgangspunt daarbij is eigen verantwoordelijkheid waarbij je altijd een win-win situatie creëert met tevreden klanten als resultaat.

Wil je graag meer weten over Flynth?

Neem dan eens een kijkje op onze website www.werkenbijflynth.nl of neem contact op met onze Campusrecruiter Phylicia Akkermans