Fit Professionals of Finance

Required language
Dutch

About Fit Professionals of Finance

Fit Professionals of Finance is een financieel detacheringsbureau gevestigd in Groningen en Zwolle. Ons team bestaat uit jonge, ambitieuze finance professionals die het verschil willen maken bij onze opdrachtgevers. Fit hecht veel waarde aan ontwikkeling en uitdaging. Wij hebben betrokkenheid hoog in het vaandel staan, wat je terug ziet in onze maandelijkse bedrijfsuitjes, de themadagen waarin we kennis delen en onze persoonlijke benadering.

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe talenten, zowel starters als financiële professionals met al wat werkervaring. Voor starters bieden wij het uitdagende Fit Finance Traineeship aan waarmee je een vliegende start kan maken met jouw carrière in de financiële sector. Tijdens het traineeship bij Fit Professionals of Finance word je begeleid door een betrokken team van financiële professionals. Het traineeship is gericht op jouw persoonlijke- en vakinhoudelijke ontwikkeling. Denk hierbij aan zaken als communicatie, leiderschap en adviesvaardigheden. Daarnaast word je op basis van detachering ingezet bij onze opdrachtgevers en neem je zo een kijkje in de keuken bij verschillende organisaties. Op deze manier leer je wat echt bij  jou past en waar jouw kwaliteiten liggen.

Dit allemaal volgens de kernwaarden van Fit Professionals of Finance: Deskundig, Betrokken en Vitaal!

NIEUWSGIERIG NAAR ONZE ORGANISATIE?

Bezoek dan onze website www.fit-professionals.nl voor meer informatie of neem contact op met Laura via 06 19 94 49 31.