Belsimpel

About Belsimpel

Belsimpel

Wie zijn we?

Het Groningse Belsimpel, opgericht in 2008, is inmiddels uitgegroeid tot een grote speler in de telecomwereld. Met een hecht team van meer dan 500 gemotiveerde, energieke en slimme studenten en professionals. Elke dag van de week zorgt Team Control ervoor dat complexe financiële vraagstukken opgelost worden en dat alle processen op rolletjes lopen. Zo veranderen wij samen de Mobiele Wereld. Wij zijn geen provider, wij zijn geen winkel en we zijn ook geen zoekmachine. We zijn een manier: een Methode™ om te vinden wat het beste bij de klant past op gebied van mobiele telefonie

Wat doen we?

Het is onze missie om de markt te veranderen. We mogen ruim 1,4 miljoen Nederlanders klant van Belsimpel noemen en zijn afgelopen jaar weer met 50% gegroeid (300 miljoen omzet in 2018). Daardoor is geen dag hetzelfde en zijn onze business processen constant onderhevig aan noodzakelijke en ingrijpende efficiency slagen. De ontwikkeling van het bedrijf zorgt ervoor dat jij mee kunt groeien, waardoor je een steile leercurve hebt en jouw werk veel impact heeft op het gehele bedrijf.

Het betekent ook meer klanten die we blij willen maken. Maar daar houdt het niet op: Belsimpel is in Nederland al de grootste online telecom verkoper. We bieden miljoenen combinaties van telefoons, hardware en accessoires en hier willen we ook Duitse klanten mee blij gaan maken. We gaan Internationaal! Als snelst groeiende telecom webwinkel van Nederland is het belangrijk dat we verder bouwen met een gedegen financieel fundament en dat straks alle lichten op groen kunnen voor de uitbreiding.

Ga jij deze uitdaging met ons aan?

Een jong, snelgroeiend bedrijf met de ambitie om de Mobiele Wereld te veranderen: niet alleen in Nederland, maar in heel Europa. Wanneer jij uitblinkt in analytische vaardigheden en Excel echt geen geheimen voor jou kent, dan kun je zowel tijdens als na je studie terecht bij Belsimpel.

Krijg jij er een kick van om elke dag een moeilijke puzzel op te lossen? Wil jij onderdeel zijn van onze win-cultuur? Zit je in de afrondende fase van je bachelor? Kom dan bij ons aan de slag als parttime Finance Assistent. Of al bijna klaar voor het leven na je studie? Dan kun je als Controller bij Belsimpel de financiële kar trekken van een miljoenenbedrijf. Kijk voor meer informatie op www.werkenbijbelsimpel.nl.

RISK ALUMNUS AAN HET WOORD:

Als Controller bij Belsimpel was ik al snel écht verantwoordelijk voor de financiële gezondheid van het bedrijf. Het is een platte organisatie, met korte lijnen en een fanatieke mentaliteit. Wat ik vooral toepas in mijn werk en geleerd heb vanuit de studie zijn mijn analytische vaardigheden en het sleutelen in Excel zoals bij Corporate Valuation en Portfolio Theory. Ook de management control vakken zie je terug in de praktijk wanneer het gaat om beslissingen in beleid die direct impact hebben op de business. Dingen die ik echt tijdens mijn werk heb geleerd zijn gevorderd boekhouden, rapportages maken richting management, efficiënt werken, financieel onderhandelen met derden en processen optimaliseren. Kortom veel verantwoordelijkheden en uitdagingen die je hier alleen in de praktijk meemaakt!

- Robert-Jan Mensink, Controller bij Belsimpel sinds 2017 (in 2017 afgestudeerd voor de Msc. Organizational and Management Control & Msc. Finance).