Data Science Talent Programme

ABN AMRO
IT, Banking

Data Science Talent Programme

Het wordt gezien als het nieuwe goud voor de komende decennia: data. Door middel van geavanceerde data-analyse tot betere commerciële inzichten komen, onze customer journeys verbeteren en strategische beslissingen beter onderbouwen. ABN AMRO wordt steeds meer een datagedreven organisatie. En dat willen wij ook blijven.

Ons Data Science Talent Programme

Door te starten in ons Data Science Talent Programme zet jij de eerste stap om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen tot Data Scientist! We leiden je op tot de Data Scientist die er nu, morgen en overmorgen toe doet.

Jij gaat je bezighouden met het creëren van nieuwe inzichten met behulp van diverse data! Zo ook die van onze 5 miljoen klanten. Je gaat vragen beantwoorden die nog niet gesteld zijn, maar je zult je ook bezighouden met de dag van vandaag. Je werkt met de nieuwste tools en technieken, je ziet kansen en vertaalt deze naar concrete toepassingen voor onze klanten. Kortom jij gaat zorgen voor impact op de langere en kortere termijn. Hoe mooi is dat?

Ook voor de langere termijn zullen wij in je blijven investeren en je begeleiden op je reis binnen de bank. Het wordt een continue ‘experience’, waarbij je samenwerkt met de beste mensen en beste partijen uit de markt, en je jouw werk doet met de nieuwste technieken op de modernste cloud infrastructuur.