Finance Traineeship

Groningen
Corporate Finance, Consultancy

Finance Traineeship bij Fit Professionals of Finance

Je komt fris uit de schoolbanken, maar waar begin jij in een markt die volop in ontwikkeling is? Innovaties op het gebied van IT en robotisering gaan sneller dan de meesten van ons ooit hadden verwacht. Als startende financiële professional wil jij weten wat er speelt. Jij wilt één van de voorlopers zijn die hiermee kan werken, jij wilt toonaangevend zijn!

Aan jouw leergierigheid en deskundigheid kan het niet liggen, want je wilt alles weten van de wereld van Finance & Control. Maar ook jij moet de kans krijgen om hierin de eerste stappen te kunnen zetten, zodat je jouw meerwaarde kan toevoegen aan verschillende organisaties. Je bent ambitieus, wilt kennis vergaren die anderen niet hebben en je wilt deze kennis delen.

Jouw doel is om Controller, CFO of zelfs CEO te worden. Je bent integer, accuraat en met jouw analytisch vermogen ben jij een aanvulling op ieder team. Door het volgen van courses en het uitvoeren van meerdere opdrachten bij verschillende organisaties leer je jouw kwaliteiten optimaal in
te zetten. Onder begeleiding van een financiële professional zet jij snel stappen in de goede richting!

Met het Traineeship van Fit Professionals of Finance werken wij graag samen aan het realiseren van jouw doelen!

Wat houdt dit Traineeship in?

Fit Professionals of Finance hecht veel waarde aan het uitdagen, investeren, trainen en opleiden van financieel talent zoals jij! Daarnaast geven wij jou de kans om de eerste stappen te zetten in de wereld van Finance & Control in de vorm van een Traineeship dat aansluit bij jouw interesses en ambities.
Ons Traineeship draagt bij aan jouw vakinhoudelijke & persoonlijke ontwikkeling en helpt je om jouw doelen te realiseren. Daarnaast wordt tijdens het Traineeship volop aandacht besteed aan zaken als communicatie, leiderschap, het aannemen van een adviseursrol en aansluitende adviesvaardigheden.

Tijdens het Traineeship ga jij werken aan

▪ Een persoonlijke roadmap waarin jouw persoonlijke ontwikkeling en ambities centraal staan.
▪ Jouw professionele competenties en vaardigheden door deel te nemen aan verschillende cursussen. Denk aan softskills trainingen en uitgebreide Excel & Power BI cursussen.
▪ Jouw vakinhoudelijke ontwikkeling door persoonlijke begeleiding van een senior finance professional en het maken van vlieguren op uitdagende opdrachten.
▪ Jouw netwerk door alle toffe events en bijeenkomsten die Fit Professionals organiseert.

Tijdens het Traineeship kun je rekenen op

▪ Een vliegende start van je carrière bij verschillende organisaties;
▪ een markconform salaris met incentiveregeling;
▪ een tijdelijk contract met intentie tot een dienstverband voor onbepaalde tijd;
▪ een moderne leaseauto die meegroeit met jouw ontwikkeling;
▪ maandelijkse bijeenkomsten en een betrokken team van financiële professionals;
▪ toonaangevende opleidingen, trainingen en cursussen.

Wat jij ons te bieden hebt

▪ Een afgeronde HBO en/of WO Master opleiding in een financiële richting bijvoorbeeld
Accountancy, Bedrijfseconomie, Controlling of Business Administration.
▪ Sterke affiniteit met de financiële sector.
▪ Leergierigheid en je zet maar al te graag een stapje extra dan de rest.
▪ Accuratesse en resultaatgerichtheid.
▪ Overtuigingskracht en je weet mensen voor jou te winnen.
▪ Een vloeiende beheersing van de Nederlandse taal zowel mondeling als in geschrift.

Interesse?

Neem gerust contact op met Rik Hogendoorn op nummer 06 404 89 087, per e-mail r.hogendoorn@fit-professionals.nl of ons kantoor via 050 790 1054.

Nog niet genoeg informatie? Check onze website www.fit-professionals.nl of onze Social Media kanalen (Facebook en LinkedIn).