IT Management Traineeship

Apeldoorn
IT, Financieel Management

Over deze vacature

IT is leidend bij Achmea. Bij ons lopen meer dan 1000 IT’ers rond  om onze klanten 24/7 optimaal te bedienen. Wezetten  volop in op innovatie. Zo bieden we met omnichannel optimale klantbediening aan, waarbij web, mail en telefooncontact volledig geïntegreerd zijn. We werken continu aan onze apps,waarmee  onze klanten ieder moment bijvoorbeeld hun spaar- en verzekeringsproducten kunnen inzien. We investeren in nieuwe platformen en frameworks zoals Sitecore en Angular, en zorgen voor optimale bescherming van onze (klant)gegevens door uitvoerig te pentesten. IT speelt bij onze productontwikkelingen een grote rol. De eerste blockchain op het gebied van herverzekeren is in werking en we werken aan een spaarapp waar klanten kunnen profiteren van diensten als Spotify en Netflix. Daarnaast hebben we een enorme hoeveelheid aan data die ons in staat stelt om steeds klantgerichter onze producten te ontwikkelen. En natuurlijk werken we als organisatie steeds meer Agile en blijven daarin door ontwikkelen. Waar ligt jouw interesse en ambitie? Je kiest zelf waar je aan de slag gaat en in 2 jaar tijd ontwikkel jij je tot een leider die klaar is voor de toekomst. Dat doe je als volgt:

• werk aan 4 verschillende opdrachten  binnen verschillende onderdelen van Achmea. Het is mogelijk om een opdracht in het buitenland te doen.
  • ontwikkel je competenties via een persoonlijk leiderschapsprogramma  dat je samen met andere trainees volgt;
  • een mentor (senior collega of directeur), coördinator, (oud-)trainee en je manager begeleiden je gedurende het traineeship, zodat er altijd iemand is bij wie jij terecht kan.

Wat jou uniek maakt als IT Management Trainee

Je bent gedreven en altijd op zoek naar vernieuwing en verbetering. Dat zit in je. Denk in mogelijkheden en laat je creativiteit de vrije loop. Met alle technologische mogelijkheden krijg jij de ruimte om jouw ideeën uit te voeren. Nieuwe toepassingen die impact hebben op onze klanten én onze organisatie. Ontplooi jezelf tot één van de belangrijkste schakels binnen het IT-landschap en zorg dat innovatie altijd de boventoon voert. Als je dat in je hebt, ben jij klaar voor het IT Management Traineeship. Verder heb je:

• een afgeronde wo-master;
  • goede beheersing van het Nederlands;
  • aantoonbare IT affiniteit door bijvoorbeeld cursussen, opleiding, stage of (privé) projecten.

Wat wij bieden

• startsalaris van €2.600 met een periodieke verhoging van je salaris na het afronden van een opdracht
  • ontwikkelingsmogelijkheden: via een extern leiderschapsprogramma, mentor, buddy en betrokken collega’s
  • naast 144 verlofuren per jaar, een persoonlijk keuzebudget opgebouwd uit 8% vakantietoeslag, 8,33% eindejaarsuitkering en 3,85% bovenwettelijk verlof. Je kiest zelf of je dit budget laat uitbetalen, spaart of dat je er verlofuren van koopt.
  • uitstekende pensioenregeling van 1,875% met een vaste jaarlijkse premie.
  • een aantrekkelijke reiskostenvergoeding voor auto, openbaar vervoer én fiets.
  • korting op je zorgverzekering bij Zilveren Kruis. Je krijgt ook nog een extraatje van € 130 bruto per jaar.
  • korting op je schadeverzekering bij Centraal Beheer en Interpolis.

Solliciteren doe je via de Achmea Talentpitch. Deze bestaat uit een persoonlijkheids- en intelligentietest en een aantal verdiepende vragen. . Je hebt t/m 26 november 2018 de tijd om de Talentpitch af te ronden. De selectiegesprekken vinden plaats in november en december. Als we beiden een match ervaren, nodigen we je graag uit voor onze Selectiedag op 13 december. Aan het einde van deze dag hoor je of je kan starten als trainee. Jouw traineeship begint dan op 1 maart 2019.

Wil je starten per 1 september 2019? Neem dan contact op met Tamar Noordermeer.