Stagiair

Internship
Corporate Finance, Financieel Management , Consultancy

Stagiair

Accuracy is op zoek naar stagiaires om het team in Amsterdam te versterken. Ben je ondernemend, heb je interesse in financiële en strategische vraagstukken en heb je excellente analytische skills, dan zou je de perfecte fit met ons team kunnen zijn!

Over ons... Accuracy

Met zo’n 25 consultants op ons kantoor in Amsterdam en meer dan 400 wereldwijd, zijn we onderdeel van Accuracy, een onafhankelijk adviesbureau met kantoren in Europa, Amerika en Azië. Onze klanten zijn private equity fondsen, multinationals, financiële instellingen en advocatenkantoren. We helpen hen in verschillende situaties: bij fusies en overnames, het maken van strategische beslissingen, in een crisis situatie en bij economische disputen.

Wat ga je doen als analyst?

Onze klanten willen vooruit! Graag snel, maar ook bestendig voor de lange termijn. Een rendabele bedrijfsvoering en uitzicht op een gezonde toekomst, hun onderneming uitbreiden middels acquisities of juist het huidige business model reviewen. Jij bent iemand die snel mogelijkheden ziet om onze klanten hierbij te helpen en zet je analyse om in helder advies!

Je bent in de eindfase van je studie. Je ondernemersgeest kruipt makkelijk in het hoofd van onze klanten. En jouw motivatie om met onze opdrachtgevers aan de slag te gaan, is niet te temmen. Allemaal eigenschappen waarmee je perfect in ons team past.

Wat verwachten we verder van je?

• Je hebt een Bachelor of Master diploma in Finance, Economics, Accounting, Business Administration of Engineering.

• Je hebt sterke analytische vaardigheden en bent goed met financiën, cijfers en statistieken.

• Dankzij je efficiënte manier van werken lever je kwaliteit waarbij hoge tijdsdruk je niet van de wijs brengt.

• Je bent helemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de markt en economie.

• Je bent een ondernemend type dat graag op pad gaat naar onze klanten om projecten te draaien van 2, 4, 6 of misschien wel nog meer weken.

• Tijdens je werk neem je graag het voortouw en krijgt je team mee dankzij je sterke inlevingsvermogen en een prettige manier van communiceren. Ja, ook in uitstekend Engels.

Wat biedt Accuracy je?

Accuracy biedt je een uitdagende stage dankzij een unieke combinatie van strategische en financiële projecten. Je draait vol mee in het team. Hadden we al gezegd dat we een brede en diverse kring van klanten hebben waar je op een open, dynamische en ondernemende manier samen met je collega’s mee samenwerkt ? Nu wel in ieder geval. Ook helpen we je nog sneller te groeien met trainingen in eigen huis en zal je een mentor krijgen die je begeleidt tijdens je stage. Succesvolle afronding van je stage opent ook de deur voor een analysten positie in ons kantoor in Nederland of in één van onze internationale kantoren!

Ben je enthousiast? Of was je dat al en nu nog enthousiaster? Leuk! We zien je CV en motivatie graag binnenkomen op nl.recruitment@accuracy.com of bel gewoon even als je nog vragen hebt naar 0031(0)20 754 7600.